På bildet ser du aksjonsgruppa som klarte få overbevist Byrådet om at Oslo Skolemuseum er verdt å bevare. Det var krevende, men de lyktes.
Her kommer siste nyhetsbrev før sommeren og her er litt av hvert for noen og enhver. Hvordan man kombinerer rally og kneipbrød baking. Vokser noen opp på en politistasjon? Hvordan kombinerer man bayer og fengsel? Og en gang hadde Oslo Kommune en do-aksjon. Terje presenterer nok en bok og ellers er det litt referater og orienterings stoff - bl.a. er Oslo skolemuseum reddet. Hipp hurra!
GOD SOMMER TIL ALLE!