"Vår kulturminnedag" 9/9 2023 på Tøyen Torg

Publisert av Karin E. Arnesen den 10.11.23. Oppdatert 10.11.23.

Det ble en fin dag med bra besøk og flere nye medlemmer. Flott samarbeide med Deichman hvor vi fikk hjelp til å henge opp en fotoutstilling inne og låne utstyr til å stå ute. Sigurd og Harald ordnet fotoutstillingen og Marte ordnet barneleker og quiz – og bakte kaker! Dette arrangementet krever mye arbeide og en del kostnader så vi er glade for at vi fikk økonomisk støtte fra Kulturvernforbundet. Det var også hyggelig å kunne samarbeide med Akaranga, en organisasjon for innvandrere fra Burundi. Det skapte litt glad-fest over det hele. Du finner bilder og mer på historielagets Facebook-side den 15/9 2023.

Takk til medlemmene Bernt Bølviken, Hanne Marit Lang, Martin Blindheim, Arne Danielsen og Tor Kubberud som stilte i tillegg til deler av styret.