Grasrotandelen fra Norsk Tipping

Publisert av Karin E. Arnesen den 05.01.21. Oppdatert 06.01.21.

Vil du gi din støtte til ENERHAUGEN, GRØNLAND OG TØYEN HISTORIELAG?

Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Hver gang du spiller kan du velge å støtte det laget eller foreningen du mener fortjener det mest. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i ENERHAUGEN, GRØNLAND OG TØYEN HISTORIELAG.

Vårt organisasjonsnummer er 924634766.

For å være grasrotgiver må du være kunde hos Norsk Tipping.

Ved spill hos Norsk Tipping vil inntil 7 prosent* av spillinnsatsen gå direkte til din grasrotmottaker, og best av alt, hverken innsats, premie eller vinnersjanse reduseres. Grasrotandelen gjelder for alle Norsk Tippings spill, bortsett fra fysiske Flax-lodd og Belago.

Gjennom å være grasrotgiver er du med på å oppfylle små og store drømmer for din grasrotmottaker. Du kan bli grasrotgiver på en av følgende måter:

• Hos kommisjonæren
  • Mobilspill
  • Norsk Tipping sine nettsider
  • SMS, send Grasrotandelen 924634766 til 60000

For mer informasjon se www.norsk-tipping.no

*For Multix, Oddsen og Instaspill gjelder annen beregning.